Politica de Garanție a Produselor pentru Copii - SC IVACOS IC SRL
-
Obiectiv SC IVACOS IC SRL (denumită în continuare "Compania") se angajează să ofere clienților săi produse de înaltă calitate, sigure și conforme cu legile și reglementările în vigoare în România. Politica noastră de garanție are scopul de a proteja drepturile și interesele clienților noștri atunci când achiziționează produse de la noi.
-
Acoperirea garanției 2.1. Produsele consumabile (ex: baloane, farfurii, pahare etc.)
- Produsele consumabile sunt exceptate de la garanție datorită naturii lor perisabile și a utilizării lor temporare în cadrul petrecerilor.
2.2. Alte produse (ex: decorațiuni, accesorii etc.)
- Compania oferă o garanție standard de conformitate de 24 de luni pentru toate produsele neconsumabile achiziționate de la noi, în conformitate cu prevederile legale în vigoare din România.
- Această garanție acoperă eventualele defecte de fabricație sau neconformități ale produselor.
- În cazul în care produsul este defect sau neconform, clienții sunt îndemnați să ne contacteze în termen de 48 de ore de la primirea produsului pentru a ne informa despre problema întâmpinată.
- Compania își rezervă dreptul de a solicita returnarea produsului defect pentru a efectua o inspecție detaliată înainte de a emite o soluție în conformitate cu garanția.
- Soluțiile în cadrul garanției pot include înlocuirea produsului defect sau rambursarea contravalorii acestuia, în funcție de disponibilitate și preferințele clientului.
-
Excluderi și restricții
- Garanția nu acoperă daunele produselor rezultate din utilizarea necorespunzătoare, neglijență, abuz sau accidente.
- Clienții sunt responsabili pentru asigurarea utilizării și manipulării corecte a produselor achiziționate de la Companie.
- Produsele care prezintă semne de deteriorare cauzate de factori externi, modificări aduse de clienți sau utilizarea necorespunzătoare nu sunt acoperite de garanție.
-
Procedură de solicitare a garanției
- Pentru a solicita garanția, clienții sunt rugați să ne contacteze prin intermediul informațiilor de contact furnizate pe site-ul nostru (www.partykids.ro) sau prin intermediul formularului de contact disponibil.
- Vom răspunde solicitării dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil și vă vom oferi instrucțiuni detaliate cu privire la procedura de returnare sau soluționare a problemei.
-
Drepturile și obligațiile clienților
- Clienții noștri au dreptul de a beneficia de produse conforme și de calitate.
- În cazul în care un produs se dovedește a fi defect sau neconform, clienții au dreptul de a solicita remedierea problemei în cadrul garanției.
- Clienții sunt obligați să informeze Compania în termen rezonabil de orice problemă întâmpinată cu produsele achiziționate.
- Clienții trebuie să utilizeze produsele conform instrucțiunilor furnizate și să aibă grijă de ele pentru a preveni deteriorarea sau defecțiunile cauzate de utilizarea inadecvată.
-
Dispoziții finale
- Compania își rezervă dreptul de a actualiza sau modifica Politica de Garanție fără notificare prealabilă. Versiunea actualizată a politicii va fi întotdeauna disponibilă pe site-ul nostru.
- În cazul unor eventuale litigii sau divergențe legate de garanție, părțile se vor strădui să ajungă la o soluționare amiabilă. În cazul în care aceasta nu este posibilă, litigiul va fi supus instanțelor competente din România.
Această politică de garanție se aplică tuturor produselor achiziționate de la Compania noastră și este în conformitate cu legile curente din România.